Primăria municipiului Calafat anunță că a ales o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile, o aplicație mobilă integrată de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil.
Primăria municipiului Calafat își informează cetățenii despre faptul că pe lângă această aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare.
Servicii care se pot accesa prin aplicatia Avansis Mobile:
– Programări online la serviciile publice;
– Consultarea stadiului documentelor depuse la registratura;
– Transmiterea mesajelor de interes public și privat din partea administrației;
– Validare documente.
Manual utilizare Avansis Mobile
DESCĂRCAȚI SOLUȚIA DIN App Store sau Google Play căutând Avansis Mobile.